مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:202020-08-15اقتصادي

آغاز فاز دوم طرح رهگیری سیگار از ابتدای شهریور


رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور گفت: از اول شهریورماه تولید و واردات سیگار فاقد شناسه رهگیری ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، عطاالله معروفخانی با تاکید بر اینکه از اول شهریورماه تولید و واردات سیگار فاقد شناسه رهگیری ممنوع است، گفت: با اجرای فاز دوم طرح رهگیری سیگار، فعالیت مخرب سودجویان و مافیای قاچاق سیگار کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به آخرین وضعیت طرح رهگیری سیگار گفت: از اول شهریورماه، گام اول از فاز دوم طرح رهگیری سیگار آغاز خواهد شد و از این تاریخ، کلیه سطوح بسته بندی سیگار دارای شناسه رهگیری می شوند.

وی ادامه داد: شناسه رهگیری به صورت برچسب یا چاپ روی بسته بندی های سیگار درج خواهد شد که شامل شناسه رهگیری، بارکد دوبعدی، شماره سریال خواهد بود.

به گفته این مقام مسئول از اول شهریور، تولید و واردات سیگار فاقد شناسه رهگیری ممنوع بوده و کلیه عوامل زنجیره توزیع می توانند نسبت به استعلام اصالت سیگار از طریق شناسه رهگیری اقدام کرده و سپس آن کالا را خریداری کنند.

وظایف بازیگران بازار سیگار پس از آغاز طرح رهگیری معروفخانی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان سیگار کاملاً به وظایف خود در مورد اجرای طرح رهگیری آگاه هستند، گفت: وظیفه اصلی آن ها، تولید سیگار دارای شناسه رهگیری و اظهار آن شناسه های رهگیری در سامانه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز دوم طرح رهگیری سیگار از ابتدای شهریور

آغاز فاز دوم طرح رهگیری سیگار از ابتدای شهریور