مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-15سياسي

دانشگاه های علوم پزشکی تهران و صنعتی شریف با هم همکاری می کنند


تفاهم نامه همکاری مشترک پردیس های بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه صنعتی شریف به منظور توسعه کسب و کار دانش بنیان امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، تفاهم نامه همکاری بین دو پردیس بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران و صنعتی شریف کیش به منظور استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص، توانمندی های آموزشی، پژوهشی، فناوری ها و تجهیزات دو طرف برای برطرف کردن نیازهای متقابل، توسعه کسب و کارهای دانش بنیان، ارائه خدمات فناورانه و نوآورانه در سطوح ملی و بین المللی امضا شد.

این تفاهم نامه در راستای تسریع در دستیابی به اهداف و برنامه های مورد توافق از جمله استفاده از ظرفیت طرفین در توسعه دیپلماسی علم و فناوری شامل تبادل استاد، دانشجو، برگزاری دوره های بین المللی مشترک با سایر مراکز علمی در جهان، مشارکت در راه اندازی و استقرار شهر دانش و سلامت کیش، مشارکت در تاسیس شبکه های آزمایشگاهی در شاخه های پزشکی و مهندسی و همکاری در تجاری سازی یافته های پژوهشی شکل گرفت.

دکتر فرساد نوری زاده رییس پردیس کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران با اذعان به توانمندی این دو دانشگاه در راستای اهداف بین المللی خود گفت: این دو دانشگاه از جمله دانشگاه های خوش نام و توانمند کشور هستند که در فرصتی که پیش آمده می توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های علوم پزشکی تهران و صنعتی شریف با هم همکاری می کنند

دانشگاه های علوم پزشکی تهران و صنعتی شریف با هم همکاری می کنند