مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-15سياسي

مرکز شتابدهی صنایع خلاق در سنندج افتتاح شد


معاون علمی و فناوری رییس جمهور ضمن افتتاح مرکز شتاب دهی ژین و مرکز شتابدهی صنایع خلاق در سنندج، مرکز گیم و انیمیشن مریوان را به صورت مجازی افتتاح کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سورنا ستاری صبح امروز پس از ورود به سنندج از پارک علم و فناوری مستقر و دفتر خدمات شهر هوشمند بازدید کرد.

وی ضمن افتتاح مرکز شتاب دهی ژین و مرکز شتابدهی صنایع خلاق در سنندج، مرکز گیم و انیمیشن مریوان را به صورت مجازی افتتاح کرد .

معاون علمی و فناوری رییس جمهورهمچنین از تولید افزودنی های شیمیایی و پلیمری رونمایی کرد و در آیین آغاز به کار صندوق پژوهش و فناوری استان حضور یافت.

فرماندار مریوان در جریان افتتاح مرکز گیم و انیمیشن مریوان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن بیان اینکه مریوان شهر جهانی کلاش است اظهار کرد: مرز باشماق  دومین مرز ترانزیتی کشور در مریوان است.

آرتیکاس اقبال  تبعیض مثبت برای مریوان را از معاون علمی و فناوری رییس جمهور با توجه به پتانسیل این شهرستان خواستار شد و گفت: با توجه به اینکه مردم این منطقه زیر فشارهای داخلی و خارجی زیادی بوده اند جادارد امکانات زیادی به آنها تعلق گیرد.

 معاون علمی و فناوری رییس جمهور  در پاسخ به درخواست فرماندار مریوان اظهار داشت: ما با تمام توان جهت بازسازی تیم های شتاب دهنده مریوان جهت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز شتابدهی صنایع خلاق در سنندج افتتاح شد

مرکز شتابدهی صنایع خلاق در سنندج افتتاح شد