مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-15سياسي

ساکنان خانه های ناایمن باید بدانند/ارایه طرح به مجلس برای رفع مشکل تغییر کاربری ها


شهردار تهران با اشاره به اینکه در حادثه پلاسکو و سینا اطهر به دلیل تغییر کاربری مجموعه ضربه خوردیم و حادثه رخ داد گفت: با ارایه طرح به مجلس پیگیر حل این مشکل خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم افتتاح ایستگاه 132 سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: این روزها روزهای سالگرد اسرای عزیز است که یادآور خاطرات خوبی است.

وی ادامه داد: جا دارد از همه کسانی که برای آزادی اسرا تلاش کردند یاد کنیم و یادمان باشد که چه اتفاقی مهمی در این زمینه رخ داده است.

حناچی گفت: عرق سازمانی موتور محرک برای پیشرفت هر سازمانی محسوب می شود و وقتی یک سازمان عرق سازمانی بیشتری دارد موفقیت های بیشتری هم نصیبش می شود.

وی ادامه داد: سازمان آتش نشانی شهر تهران به واسطه دارا بودن این عرق سازمانی بالا توانسته با همه محدودیت ها مقابله کند و هر روز به فکر نجات جان انسان ها باشد حناچی گفت: این سازمان در این دوره به عنوان بازوی دولت عملکرد و شاهد مثال آن حضور در گلستان و گرگان و مناطق سیل زده بود و از آن زیباتر بعد از فروکش کردن سیل حضور اعضای شورای شهر آق قبل در تهران و تشکر از همکاران مان بود.

وی افزود: همکاران ما در سیل خرم آباد و خوزستان و حتی در آتش سوزی زاگرس هم حضور مستمری داشتند و به عنوان بازوی دولت عمل کردند و این خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان خانه های ناایمن باید بدانند/ارایه طرح به مجلس برای رفع مشکل تغییر کاربری ها

ساکنان خانه های ناایمن باید بدانند/ارایه طرح به مجلس برای رفع مشکل تغییر کاربری ها