مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-15سياسي

وضعیت کرونا نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا کرمانشاه گفت: وضعیت کرونا نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است.

- محمود رضا مرادی صبح امروز در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: متأسفانه در هفته گذشته رعایت مردم کمتر شده و شاهد افزایش حضور مردم در مراسمات عروسی و ختم منجر به افزایش ابتلاء به کرونا شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: بر اثر شرکت یک خانواده در مراسم ختم، پنج نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ممکن است تعداد بیشتری نیز مبتلا شوند.

وی گفت: نقشه راه بیماری کرونا در پاییز و زمستان آماده شده که پیش بینی می شود 500 میلیارد هزینه برای فصول پاییز و زمستان نیاز است.

مرادی بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در داروخانه ها افزایش یافته و داروخانه های متخلف به کمتر از 10 درصد کاهش یافته است و در این میان نیز 6 مورد تعطیلی مطب پزشک در استان داشتیم.

هیأت عزاداری سیدالشهداء (ع) برای برگزاری مراسم باید در سامانه بیرق ثبت نام کنند مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به لزوم برگزاری مراسمات عزاداری محرم گفت: قرار بر این است که سازمان صمت در استان کرمانشاه ماسک مورد نیاز هیئت های مذهبی را با قیمت مصوب تأمین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونا نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است

وضعیت کرونا نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است