مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-15اقتصادي

مجتمع سینمایی فرهنگی در محله قاسم آباد ساوه احداث می شود


شهردار ساوه با اشاره به اینکه طرح های فرهنگی و هنری جزءاولویت های جدی شهرداری محسوب می شود، گفت: پروژه مجموعه سینمایی فرهنگی در محله قاسم آباد به عنوان نخستین پردیس سینمایی در این منطقه در دستور کار بوده که عملیات سازه آن در دست انجام است - سید مهدی حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد: این دوره از شورای شهر ساوه با بحران اقتصادی آغاز شد به طوری که در سال 95، بودجه 180 میلیارد تومان بوده اما در سال 96، بودجه شهرستان به 120 میلیارد تومان کاهش یافت.

وی بیان کرد: طرح های مهم و اولویت داری در سطح شهرستان تعریف شده که یکی از آنها پروژه رینگ اطراف شهر بوده اما پس از 2 دهه تغییر طرح جامع، اجرایی نشده بود.

شهردار ساوه افزود: این پروژه در مجموع 16 کیلومتر است که تاکنون 6 کیلومتر آن افتتاح شده و شهریور سال آینده به اتمام می رسد.

حسینی با اشاره به اینکه طرح های فرهنگی و هنری جزء اولویت های جدی شهرداری محسوب می شود، گفت: پروژه مجموعه سینمایی فرهنگی در محله قاسم آباد به عنوان نخستین پردیس سینمایی در این منطقه در دستور کار بوده که عملیات سازه آن در دست انجام است.

 مجموعه استخر ویژه بانوان در پارک امام علی(ع) با بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار در دست ساخت است شهردار ساوه تصریح کرد: مجموعه استخر ویژه بانوان در پارک امام علی(


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع سینمایی فرهنگی در محله قاسم آباد ساوه احداث می شود

مجتمع سینمایی فرهنگی در محله قاسم آباد ساوه احداث می شود