مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-15اقتصادي

رشد 80 درصدی حقوق حداقل بگیران تامین اجتماعی


مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز از افزایش 80 درصدی حقوق حداقل بگیران بازنشسته در اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

- مرتضی سلامی، مدیرکل  تامین اجتماعی استان البرز، امروز در گفت وگو را خبرنگار فارس در کرج، با تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان، گفت: پس از سال ها تلاش و پیگیری، قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان از مردادماه جاری اجرا شده و از بیستم ماه جاری حقوق بازنشستگان با  اجرای متناسب سازی و ارقام جدید واریز شده است.

  وی افرود: با توجه به اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان، میزان حقوق حداقل بگیران نسبت به سال گذشته با رشد 80 درصدی همراه بوده و امسال در بین بازنشستگان حقوقی پایین تر از 2 میلیون و 400 هزار تومان نداریم.

مدیر کل تامین اجتماعی البرز در خصوص تسهیلات برای بازنشستگان، بیان کرد: دستورالعمل وام های قرض الحسنه و کمک های بلاعوض به زودی  ابلاغ و به بازنشستگان اطلاع رسانی می شود تا بتوانیم هرچند اندک، گره کوچکی از مشکلات بازنشستگان را باز کنیم.

  وی در خصوص مشکلات جمع آوری سوابق بیمه رانندگان برونشهری، گفت: در گذشته سوابق بیمه ای  رانندگان برونشهری به صورت بارنامه ای یا صورتحساب منظور می شد و این افراد می توانند همراه با مدارک به واحدهای نامنویسی شعب تأمین اجتماعی مراجعه کنند تا نسبت به  پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 80 درصدی حقوق حداقل بگیران تامین اجتماعی

رشد 80 درصدی حقوق حداقل بگیران تامین اجتماعی