مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-15اقتصادي

مراکز واکسیناسیون عبوری در انگلیس راه اندازی می شود


به تازگی تدابیری پیش بینی شده که مردم انگلیس در حالی که سوار بر خودروهایشان هستند واکسن آنفلوآنزا دریافت کنند و به این ترتیب برخورد زیادی با محیط درمانگاه ها، - به تازگی تدابیری پیش بینی شده که مردم انگلیس در حالی که سوار بر خودروهایشان هستند واکسن آنفلوآنزا دریافت کنند و به این ترتیب برخورد زیادی با محیط درمانگاه ها، داروخانه ها و سایر افراد نداشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این برنامه، مشابه آزمایش گیری ویروس کرونا است که در جریان همه گیری ویروس در این کشور به اجرا درآمد.

در این برنامه نیز از مردم در حالی که سوار بر خودروهایشان هستند آزمایش گرفته می شود.

بر اساس خبری که نشریه تایمز منتشر کرده، خدمات سلامت بریتانیا ممکن است از همان مراکزی که برای آزمایش گیری استفاده کرده بود برای واکسیناسیون هم استفاده کند و احتمالا پارکینگ های خودروی پزشکان عمومی برای این منظور در نظر گرفته شود.

دولت انگلیس برنامه توسعه واکسیناسیون آنفلوآنزا را اعلام کرده است، چون بیم آن می رود که بحران آنفلوآنزای فصلی با موج دوم ویروس کرونا هم زمان شود.

بنابر گزارش ایندیپندنت، امسال بزرگسالان بالای 50 سال در این کشور واکسن آنفلوآنزای رایگان دریافت می کنند و تعداد بیشتری کودک نیز واکسینه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز واکسیناسیون عبوری در انگلیس راه اندازی می شود

مراکز واکسیناسیون عبوری در انگلیس راه اندازی می شود