مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-15اقتصادي

حضور 51 درصد جمعیت جهان در شبکه های اجتماعی


شیوع کرونا و افزایش تعداد افرادی که مجبورشدند برای مدتی طولانی در قرنطینه بمانند زمینه ساز ایجاد یک نقطه عطف برای شبکه‌های اجتماعی شده است.

ایران نوشت: گزارش‌ها نشان می‌دهند به‌دنبال شیوع کووید 19حالا دیگر بیش‌ از نیمی از کل جمعیت جهان در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند و از امکانات آن استفاده می‌کنند.

هر ثانیه 12کاربر جدید شبکه اجتماعی تازه‌ترین گزارش Digital 2020 که هرسال با همکاری مؤسسات پژوهشی Hootsuite و We Are Social ارائه می‌شود نشان می‌دهد در ژوییه 2020 (تا اوایل مرداد امسال) برای نخستین بار، بیش از نیمی از کل جمعیت جهان به شبکه‌های اجتماعی راه یافته‌اند.

همچنین گزارش تحلیلگران کمپانی پژوهشیDataReportal نشان می‌دهد که امروزه 3.

96 میلیارد نفر از شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند که نشان از رشد 10درصدی نسبت به سال گذشته دارد و معادل 51درصد کل جمعیت دنیاست.

به بیان دیگر اکنون ضریب نفوذ کاربران فعال شبکه‌های اجتماعی در جهان به 51 درصد رسیده است که اگر کووید 19 در جهان گسترش نمی‌یافت به این زودی‌ها انتظار نمی‌رفت ضریب نفوذ به این رقم برسد.

این نقطه عطف وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم بیشتر شبکه‌های اجتماعی استفاده از پلتفرم هایشان را برای افراد زیر 13سال محدود کرده‌اند، پس این ارقام نشان می‌دهد حدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 51 درصد جمعیت جهان در شبکه های اجتماعی

حضور 51 درصد جمعیت جهان در شبکه های اجتماعی