مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-15اقتصادي

رشد 9 درصدی صدور پروانه بهره برداری معادن در استان سمنان


معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رشد 9 درصدی صدور پروانه های بهره برداری معدن در استان سمنان طی چهار ماه گذشته خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رشد 9 درصدی صدور پروانه های بهره برداری معدن در استان سمنان طی چهار ماه گذشته خبر داد.

محمد فروهر 25 مردادماه در جلسه بررسی مشکلات برخی واحدهای معدنی استان با اعلام این خبر اظهار کرد: طی چهار ماه گذشته 12 فقره پروانه بهره برداری در بخش معدن استان صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته 9 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: این تعداد پروانه بهره برداری معدن با سرمایه گذاری 56 میلیارد ریال صادر شده است که با صدور این تعداد پروانه بهره برداری، زمینه اشتغال حدود 80 نفر در این استان پهناور و معدنی فراهم آمده است که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته 42 درصد رشد داشته است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه طی این مدت 34 فقره مجوز معدنی در استان صادر شده است تصریح کرد: از ابتدای امسال 7 فقره گواهی کشف با هزینه عملیاتی بیش از 22 میلیارد ریال و با تناژ ذخیره 930 هزار تن در استان صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 9 درصدی صدور پروانه بهره برداری معادن در استان سمنان

رشد 9 درصدی صدور پروانه بهره برداری معادن در استان سمنان