مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:302020-08-15بين الملل

ضرب الاجل ترامپ برای فروش تیک تاک در آمریکا


رییس جمهور آمریکا روز جمعه به شرکت چینی بایت دنس دستور داد سهام خود در فعالیت های آمریکایی اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدیوی تیک تاک را ظرف مدت 90 روز واگذار کند.

- رییس جمهور آمریکا روز جمعه به شرکت چینی بایت دنس دستور داد سهام خود در فعالیت های آمریکایی اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدیوی تیک تاک را ظرف مدت 90 روز واگذار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ در جدیدترین اعمال فشار علیه این شرکت چینی که با استناد به نگرانی ها نسبت به چگونگی نگهداری اطلاعات شخصی شهروندان آمریکایی صورت می گیرد، در فرمانی اعلام کرد شواهد معتبری وجود دارد که باعث شده است باور داشته باشم بایت دنس ممکن است اقداماتی انجام دهد که امنیت ملی آمریکا را مخدوش کند.

اقدام اخیر ترامپ در حالی انجام گرفته که یک هفته پیش دستور اجرایی برای ممنوعیت مبادلات مالی با اپلیکیشن تیک تاک امضا کرد مگر این که شرکت بایت دنس تیک تاک را در مدت 45 روز به فروش رساند.

بایت دنس در حال حاضر سرگرم مذاکره برای فروش فعالیت های تیک تاک در آمریکای شمالی، استرالیا و نیوزیلند به شرکت مایکروسافت است.

فرمان جدید ترامپ به فشار به بایت دنس برای واگذار کردن تیک تاک می افزاید و به مقامات آمریکایی اجازه می دهد به بررسی سیستم های اطلاعاتی و حساب های تیک تاک و بایت دنس به منظور تضمین امنیت اطلاعات شخصی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل ترامپ برای فروش تیک تاک در آمریکا

ضرب الاجل ترامپ برای فروش تیک تاک در آمریکا