مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-15بين الملل

چراغ سبز اتحادیه اروپا برای تحریم مقامات سرکوبگر بلاروس


وزرای خارجه 27 کشور عضو اتحادیه اروپا در جریان نشستی که روز جمعه برگزار شد، توافق کردند آن دسته از مقامات بلاروس را که در سرکوب های اخیر معترضان نقش داشته اند، - چراغ سبز اتحادیه اروپا برای تحریم "مقامات سرکوبگر بلاروس" وزرای خارجه 27 کشور عضو اتحادیه اروپا در جریان نشستی که روز جمعه برگزار شد، توافق کردند آن دسته از مقامات بلاروس را که در سرکوب های اخیر معترضان نقش داشته اند، تحریم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورونیوز، هنوز فهرست تحریم شدگان و چگونگی مجازات آنها روشن نیست و بنا بر اعلام یکی از مقامات این اتحادیه، فهرست افرادی که باید تحریم شوند توسط دستگاه سیاست خارجی این اتحادیه در دست تهیه است.

بنا بر اعلام دیپلمات ها، در این جلسه وزرای اتریش، سوئد و آلمان از طرفداران جدی تحریم دوباره مقامات بلاروس بودند، مجارستان در این موضوع کمی تردید داشت و جمهوری چک، دانمارک و وزرای کشورهای بالتیک نیز بیشتر بر میانجی گری میان لوکانشکو و مخالفان او تاکید داشتند.

در بیانیه پایانی این نشست، بار دیگر از بلاروس خواسته شد تا خشونت علیه معترضان را متوقف و همه افرادی را که بطور غیرقانونی بازداشت کرده اند، آزاد کند.

شرکت کنندگان در این جلسه همچنین با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای تکان دهنده درباره رفتار با بازداشت شدگان، خواستار آن شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز اتحادیه اروپا برای تحریم مقامات سرکوبگر بلاروس

چراغ سبز اتحادیه اروپا برای تحریم مقامات سرکوبگر بلاروس