مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:402020-08-15اقتصادي

اسلامی: صاحبان خانه های خالی نهادهای دولتی نیستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در خصوص اینکه چقدر از واحد های خالی به بانک ها و نهاد های دولتی تعلق دارد؟ گفت: نهاد دولتی به عنوان مالک خانه خالی شناسایی نشده است و موسسات و صندوق های سرمایه گذاری، - وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه قبض های مالیاتی برای خانه های خالی در تابستان امسال صادر می شود، گفت: نهاد دولتی به عنوان مالک خانه های خالی شناسایی نشده.

صاحبان خانه های خالی موسسات و صندوق های سرمایه گذاری هستند که سازمان امور مالیاتی می داند چگونه با این موسسات رفتار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در خصوص اینکه چقدر از واحد های خالی به بانک ها و نهاد های دولتی تعلق دارد؟ گفت: نهاد دولتی به عنوان مالک خانه خالی شناسایی نشده است و موسسات و صندوق های سرمایه گذاری، مالک هستند که آن ها می دانند و سازمان امور مالیاتی.

گفتنی است، پیش از این برخی ادعا ها مطرح شده بود مبنی بر اینکه نهاد های دولتی و همچنین بانک های دولتی به طور مستقیم، مالکیت هزاران واحد خالی را دارا هستند که وزیر راه و شهرسازی این ادعا ها را رد کرد.

وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت تکمیل سامانه اسکان و املاک و آغاز صدور قبض های مالیاتی، افزود: سامانه اسکان و املاک به طور کامل بارگذاری شده و برای سازمان امور مالیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: صاحبان خانه های خالی نهادهای دولتی نیستند

اسلامی: صاحبان خانه های خالی نهادهای دولتی نیستند