مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-15ورزشي

«کوزران» شهر فراموش شده استعدادهای ورزشی/ مربیان: در زمین کشاورزی تمرین می کنیم!


کوزران از شهرهای تابع شهرستان کرمانشاه در فاصله 52 کیلومتری مرکز استان قرار دارد، گویا همین فاصله برای فراموش شدن این شهرستان در عرصه ورزش کافی بوده و در عرصه ساخت و توسعه زیرساخت های ورزشی این شهر با جمعیت 5 هزار نفر متمرکز و مرکزیت روستای بسیار زیاد .

- خبرگزاری فارس-کرمانشاه-کمیل نظری: کمبود امکانات ورزشی در شهرهای کشور یک مشکل است و در شهر های پراز استعدادهای ورزشی یک معضل بزرگ.

در این خصوص یزدان آسیبه یکی از مربیان ورزش های رزمی می گوید: در این شهرستان امکانات رفاهی بسیار زیادی وجود ندارد وجود یک باشگاه ورزشی در بخش ورزش های انفرادی می توانند نونهالان و نوجوانان بسیار زیادی را به خود جذب کند.

آسیبه در سال های گذشته با اجاره یک سالن  اقدام به راه اندازی یک باشگاه ورزشی در زمینه رشته های انفرادی کرده است وی در این خصوص می ‍گوید: با زحمات فراوان و با حمایت چند مربی ورزشی در شهرستان کوزران یک ملک شخصی را اجاره کرده و اقدام به راه اندازی یک سالن ورزشی کردیم، این سالن با استقبال بسیار زیاد ورزشکاران و خانواده های استان همراه شد به نحوی که در مدت کوتاهی مجموع ورزشکاران این سالن در رشته های مختلف به بیش از 800 نفر رسید اما به علت عدم موافقت مالک سالن نتوانستیم فعالیت خود را ادامه بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کوزران» شهر فراموش شده استعدادهای ورزشی/ مربیان: در زمین کشاورزی تمرین می کنیم!

«کوزران» شهر فراموش شده استعدادهای ورزشی/ مربیان: در زمین کشاورزی تمرین می کنیم!