مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-15اقتصادي

زندگی 3 میلیون تومانی 3 میلیون نفر


زندگی باید با حدود سه میلیون تومان بچرخد و برای برخی با کمتر از این رقم! اگر مستاجر باشند نیمی از این دریافتی برای کرایه خانه می رود و مابقی این پول می ماند و هزینه خورد و خوراک، - ایسنا/کرمانشاه زندگی باید با حدود سه میلیون تومان بچرخد و برای برخی با کمتر از این رقم! اگر مستاجر باشند نیمی از این دریافتی برای کرایه خانه می رود و مابقی این پول می ماند و هزینه خورد و خوراک، رفت و آمد، درمان و دارو و .

.

خلاصه زندگی اکثر بازنشستگان همین است، بیش از سه میلیون نفر فقط بازنشسته کارگری و تامین اجتماعی در ایران داریم که با همین روند زندگی خود را می گذارنند و به طور میانگین دریافتی آنها نزدیک به سه میلیون تومان در ماه است.

برای کسانی که 30 سال سختی کار کشیدند و امروز با هزاران درد و بیماری مواجهند.

برخی از آنها چند دختر و پسر بیکار در خانه دارند، برخی خرج چند دانشگاه آزادی را می دهند و یا گاهی باید به عروس و داماد و نوه هم کمک کنند، تامین همه اینها با میانگین دریافتی سه میلیون تومان کار هرکسی نیست.

البته برای افرادی که بیش از 35 سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند دریافتی به بیش از چهار میلیون تومان هم ممکن است برسد، اما هستند کسانی که با سابقه پرداخت حق بیمه زیر 10 سال، دریافتی 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی 3 میلیون تومانی 3 میلیون نفر

زندگی 3 میلیون تومانی 3 میلیون نفر