مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-15پزشكي

تعداد قربانیان کرونا در هرمزگان به 632 نفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه شمار فوتی های کرونا در استان به 632 نفر افزایش یافت، گفت: متاسفانه بوموسی نیز با افزایش موارد ابتلاء، - از وضعیت سفید به زرد تغییر یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین فرشیدی بیان داشت: در 24 ساعت گذشته هشت نفر دیگر در هرمزگان بر اثر کرونا جان باختند.

وی با بیان اینکه شمار جانباختگان کرونایی در استان به 632 نفر افزایش یافت، تصریح کرد: درحال حاضر 290 بیمار عفونی تنفسی در بیمارستان های هرمزگان بستری هستند که تست کووید 187 نفر آن ها مثبت بود.

فرشیدی بیان داشت: اکنون 54 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری و 22 بیمار وابسته به دستگاه تنفس مصنوعی هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه این شمار 30 درصد کمتر از هفته ماقبلش بود، اضافه کرد: در یک هفته گذشته پنج شهرستان کیش، میناب، پارسیان، قشم و جاسک در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

وی ادامه داد: شهرستان بشاگرد و سیریک در وضعیت سفید و شهرستان های بوموسی، بندرعباس، بستک، حاجی آباد، خمیر و رودان نیز زرد قرار دارند.

فرشیدی با بیان اینکه شهرستان بندرلنگه نیز باتوجه به کاهش موارد ابتلاء، هفته گذشته از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر یافت، تصریح کرد: متاسفانه بوموسی نیز هفته گذشته با افزایش موارد ابتلاء، از وضعیت سفید به زرد تغییر یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد قربانیان کرونا در هرمزگان به 632 نفر رسید

تعداد قربانیان کرونا در هرمزگان به 632 نفر رسید