مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:052020-08-15پزشكي

آزمون های علوم پزشکی سرموعد مقرر برگزار می شوند


قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت درباره برگزاری آزمون های علوم پزشکی گفت: تقویم آزمون ها اعلام شده است و آزمون های علوم پایه، پیش کارورزی و دستیاری دندانپزشکی سرموعد برگزار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت (مفدا)، نشست یک روزه شورای مرکزی مجمع دبیران شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی با مسؤولان ارشد سه معاونت فرهنگی و دانشجویی، آموزشی و پرستاری وزارت بهداشت برگزار شد و تمامی مسؤولان حاضر در جلسه بر اهتمام وزارت بهداشت برای رفع مشکلات دانشجویان در سه حیطه های صنفی رفاهی، آموزشی و پژوهشی تاکید کردند.

در این نشست همچنین موضوعاتی چون پذیرش دانشجویان ایرانی در برخی دانشگاه های نامعتبر خارج از کشور و زمزمه های انتقال این دانشجویان به داخل، آخرین اطلاعات از برگزاری آزمون های علوم پزشکی و استخدام 10 هزار نیروی پرستار در شهریور ماه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در ابتدای این نشست دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: در چنین نشست های مشترک دانشجویان و مسؤولان معاونت های مختلف وزارت بهداشت، بسیار بهتر و با انگیزه ای چندین برابر می توان مطالبات دانشجویان را دنبال کرد، چراکه این مشکلات از جوانب مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون های علوم پزشکی سرموعد مقرر برگزار می شوند

آزمون های علوم پزشکی سرموعد مقرر برگزار می شوند