مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:052020-08-15ورزشي

صنعت نفت آبادان مشکلات زیادی دارد/ هیچکس حمایت نکرد


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هواداران تیم به علت کسب نتایج ضعیف در هفته های گذشته عذرخواهی کرد و گفت: انتظار ما آسیایی شدن بود اما مشکلات زیادی داشتیم و کسی از ما حمایت نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهنام سراج جمعه شب در نشست خبری پیش از دیدار با شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به اینکه در 6 بازی گذشته با تیم هایی بازی کردیم که به دنبال کسب سهمیه بودند، اظهار کرد: من به تنهایی نمی توانم حق صنعت نفت را بگیرم، مقابل سپاهان، شهر خودرو و پیکان متوجه شدیم که یازده نفریم مقابل یک گروه بزرگ که نمی توانم اسامی شان را بیاورم.

وی با بیان اینکه در این مدت هیچ کس از ما حمایت نکرد، افزود: چرا کسی به دنبال حق ما مقابل شهر خودرو، پیکان و سپاهان نبوده است؟ یک نفر مسئول بیاید کنار من تا مشکلات صنعت نفت را بگویم و بتوانیم حق این تیم را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه شاهین شهرداری بوشهر گردن کلفت و خوبی است، بیان کرد: به نتایج این تیم دقت نکنید چون آنها یک مربی کار بلد آوردند.

در هر صورت ما محکوم به برد هستیم و در بازی های باقی مانده برای دل خودمان بازی می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هواداران این تیم به علت کسب نتایج ضعیف در هفته های گذشته عذرخواهی کرد و گفت: انتظار ما آسیایی شدن بود اما مشکلات زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت نفت آبادان مشکلات زیادی دارد/ هیچکس حمایت نکرد

صنعت نفت آبادان مشکلات زیادی دارد/ هیچکس حمایت نکرد