مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:052020-08-15اقتصادي

سطح زیر کشت زعفران در کرمانشاه به 470 هکتار می رسد


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای افزایش سطح زیر کشت زعفران در استان به 470 هکتار خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای افزایش سطح زیر کشت زعفران در استان به 470 هکتار خبر داد.

دکتر سیدافشین صفوی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان سال گذشته 305 هکتار از اراضی استان کرمانشاه زیر کشت زعفران رفته بود که قرار است امسال این سطح به حدود 470 هکتار برسد.

صفوی با بیان اینکه در همه شهرستان های استان بجز شهرستان های مناطق گرمسیری امکان کشت زعفران فراهم است، گفت: هم اکنون کشت زعفران در استان کرمانشاه در حال انجام است و کشاورزان تا نیمه دوم شهریور ماه فرصت دارند، نسبت به کشت زعفران اقدام کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه شرایط کشت زعفران را برخورداری کشاورزان از اراضی آبی عنوان کرد و افزود: برای توسعه کشت زعفران هیچ محدودیتی در استان نداریم.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای کشت انواع با کیفیت زعفران در مزارع استان، گفت: در این راستا کارشناسان استان پس از بازدید از مزارع زعفران استانهای خراسان جنوبی، شمالی و رضوی، انواع با کیفیت و بدون آفت پیاز را برای کشت به استان وارد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح زیر کشت زعفران در کرمانشاه به 470 هکتار می رسد

سطح زیر کشت زعفران در کرمانشاه به 470 هکتار می رسد