مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:052020-08-15اقتصادي

تویسرکان در تولید ماسک به نقطه اشباع رسیده است


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان با بیان اینکه بیش از 552 تن کالای اساسی از ابتدای سال تاکنون در بازار توزیع شده است، گفت: این شهرستان در تولید ماسک به نقطه اشباع رسیده است.

- ایسنا/همدان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان با بیان اینکه بیش از 552 تن کالای اساسی از ابتدای سال تاکنون در بازار توزیع شده است، گفت: این شهرستان در تولید ماسک به نقطه اشباع رسیده است.

روانبخش نورعلییی در گفت وگو با ایسنا، درباره عملکرد اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در روزهای کرونایی طی ماه های گذشته، مطرح کرد: با توجه به اینکه در شهرستان تویسرکان در روزهای قبل از شیوع کرونا چه به صورت صنفی و چه به صورت صنعتی، تولیدکننده ماسک نداشتیم، در زمان شیوع کرونا تعدادی از صنف خیاطان به میدان آمدند و با تغییر کاربری برای رفاه حال مردم ماسک تولید کردند.

وی اظهار کرد: برنامه تولید ماسک در هر شهرستان از سوی مسئولان رده بالاتر توصیه و پیشنهاد شد تا بدین ترتیب هر شهرستانی نیاز خود به ماسک را تأمین کند، این مسئله با استقبال صنف خیاطان روبرو شد و بدین ترتیب در تویسرکان هفت واحد صنفی استقبال کردند و برای تولید ماسک دست به کار شدند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان افزود: در این بین دو واحد صنفی مجوز فعالیت در حوزه تولید ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تویسرکان در تولید ماسک به نقطه اشباع رسیده است

تویسرکان در تولید ماسک به نقطه اشباع رسیده است