مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:052020-08-15اقتصادي

هیچ تالار پذیرایی در کرج باز نیست


متاسفانه صنف تالارداران از اسفندماه  تاکنون آسیب و ضرر مالی زیادی را متحمل شده و با شرایط پیش آمده هم معلوم نیست از چه زمانی بتوانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

- ایسنا/البرز رییس اتاق اصناف البرز گفت: متاسفانه صنف تالارداران از اسفندماه  تاکنون آسیب و ضرر مالی زیادی را متحمل شده و با شرایط پیش آمده هم معلوم نیست از چه زمانی بتوانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

بهروز حصاری در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر ضرورت تکمیل اظهار نامه های مالیاتی از سوی واحدهای صنفی استان اظهار کرد: در مرداد ماه فرصتی قانونی به صنوف مختلف استان جهت تکمیل اظهارنامه های مالیاتی داده شده و امیدواریم صاحبان این واحدها احساس مسئولیت کرده و به تکلیف قانونی خود در این زمینه عمل کنند.

وی همچنین به تعطیلی برخی از واحدهای صنفی استان تا اطلاع ثانوی اشاره کرد و افزود: دستورالعمل ستاد ملی کرونا نسبت به تعطیلی برخی از صنوف مثل تالارها، سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه لازم الاجرا است.

وی ادامه داد: قاطعانه باید بگویم در حوزه تالارهای پذیرایی در کرج هیچ تالاری فعالیتی ندارد و با بازرسی دوره ای که انجام می شود همه این واحدها همچنان بسته هستند.

این مسئول اضافه کرد: متاسفانه صنف تالارداران از اسفندماه تاکنون آسیب و ضرر مالی زیادی را متحمل شده و با شرایط پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ تالار پذیرایی در کرج باز نیست

هیچ تالار پذیرایی در کرج باز نیست