مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-15ورزشي

بازی مقابل تیم صنعت نفت آبادان مهم است/ برنامه های مشخصی داریم


سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی مقابل صنعت نفت آبادان مهم است و برای این بازی برنامه های مشخصی داریم که در زمین اجرا خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی پاشازاده جمعه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان با بیان اینکه هنوز برای ماندن در جدول مسابقات شانس داریم، افزود: امیدوارم نسبت به سه بازی قبل پیشرفت داشته باشیم و اگر اتفاق خاصی نیفتد این پیشرفت را در دیدار با صنعت نفت می بینیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط خط دفاعی ما بسیار خوب شده است، ادامه داد: در سه بازی آخر خود یک گل دریافت کردیم که این حاصل تلاش بازیکنان در تمرین است و هواداران باید به آنها اطمینان کنند که نفرات تیم برای موفقیت تیم در بازی های آینده تلاش خود را انجام می دهند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از هواداران این تیم تقدیر کرد و گفت: امیدوارم بازی فردا سالم و دیدنی باشد و به هواداران این قول را می دهم که تا ثانیه آخر می جنگیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر افزود: دارایی باشگاه ما محدود است و نباید به علت کمبودها به باشگاه اعتراض کنیم، بازی مقابل صنعت نفت آبادان مهم است و برای این بازی برنامه های مشخصی داریم که در زمین اجرا خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی مقابل تیم صنعت نفت آبادان مهم است/ برنامه های مشخصی داریم

بازی مقابل تیم صنعت نفت آبادان مهم است/ برنامه های مشخصی داریم