مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-15بين الملل

ونزوئلا 15 تن را به خاطر توطئه حمله ناکام به بیش از دو دهه حبس محکوم کرد


ونزوئلا 15 تن را به خاطر توطئه حمله ناکام که به گفته رییس جمهور این کشور اقدامی برای سرنگونی وی بود، به بیش از دو دهه حبس محکوم کرد.

- ونزوئلا 15 تن را به خاطر توطئه حمله ناکام که به گفته رییس جمهور این کشور اقدامی برای سرنگونی وی بود، به بیش از دو دهه حبس محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این حکم یک هفته پس از آن صادر شد که دو سرباز سابق آمریکایی به خاطر این توطئه به 20 سال حبس محکوم شدند؛ توطئه ای که به محض آنکه این افراد مسلح در سواحل ونزوئلا در ماه مه فرود آمدند، کشف و خنثی شد.

تارک ویلیام ساب، دادستان کل ونزوئلا اعلام کرد، کاپیتان آنتونیو سیکوآ جزو 15 تنی است که به اتهام رهبری این عملیات به 24 سال حبس محکوم شده است.

وی افزود: این 15 شهروند ونزوئلایی به مسئولیت خود در اتهامات تروریسم، شورش و توطئه برای حمله ناکام سه مه که در شهر ماکوتو در نزدیکی کاراکاس، پایتخت ونزوئلا آغاز شد، اذعان کردند.

نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا مدعی است که این توطئه ای برای ترور وی و روی کار آوردن خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون به جای وی بود و کاراکاس دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا را مستقیما مسئول این حمله خواند؛ حمله ای که درآن هشت تن از مهاجمان کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ونزوئلا 15 تن را به خاطر توطئه حمله ناکام به بیش از دو دهه حبس محکوم کرد

ونزوئلا 15 تن را به خاطر توطئه حمله ناکام به بیش از دو دهه حبس محکوم کرد