مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:502020-08-15ورزشي

استخر ائل گولی تبریز و قایقرانی در آن ایمن است


رییس هیات نجات غریق و غواصی تبریز گفت: استخر ائل گولی و قایقرانی در آن ایمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در روزهای اخیر شاهد پخش ویدئو کلیپی بودیم که حاکی از نجات کودکی 8 ساله از غرق شدن توسط یکی از شهروندان در استخر ائل گولی تبریز بود، درحالی که با بررسی های به عمل آمده مشخص شد کودک فوق درحال قایقرانی بوده و ناجیان غریق نیز در محل حضور داشتند.

این ویدئو باعث به وجود آمدن ذهنیت منفی در بین افکار عمومی شده و سبب شد تا قسمتی از جامعه، قایقرانی را رشته ای خطرناک و استخر ائل گلی را فاقد امنیت لازم برای ورزش های آبی بدانند در حالی که قضیه اصلاً آن طوری نبود که در کلیپ پخش شده به نظر می رسید.

رییس هیأت نجات غریق و غواصی کلانشهر تبریز در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه موضوع فوق در تایم تمرین قایقرانان اتفاق افتاده، می گوید: ظاهراً یکی از رسانه ها بدلیل عدم داشتن اطلاعات کافی از ماجرای فوق، انعکاس خبری نامناسبی از ماجرا ارائه کرده است.

امیر برجسته در رابطه با شرح ماجرا اظهار می کند: طبق معمول هر روز، تیم قایقرانی استان در حال تمرین بودند و در تمامی رشته های ورزشی نوآموزان تا زمانی که ورزش فوق را یاد بگیرند بارها خطا می کنند و در رشته قایقرانی خطای نوآموزان چپ کردن قایق و افتادن داخل آب می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخر ائل گولی تبریز و قایقرانی در آن ایمن است

استخر ائل گولی تبریز و قایقرانی در آن ایمن است