مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:402020-08-15بين الملل

کاراکاس، بیانیه مشترک اتحادیه اروپا-آمریکا را مضحک خواند


وزیر خارجه ونزوئلا گفت، بیانیه مشترک از سوی گروهی از کشورهای نگران شامل آمریکا و اتحادیه اروپا در تاکید به کاراکاس برای ایجاد یک دولت انتقالی، - کاراکاس، بیانیه مشترک اتحادیه اروپا-آمریکا را "مضحک" خواند وزیر خارجه ونزوئلا گفت، بیانیه مشترک از سوی گروهی از کشورهای نگران شامل آمریکا و اتحادیه اروپا در تاکید به کاراکاس برای ایجاد یک دولت انتقالی، "پوچ و مضحک" و دیکته شده از سوی واشنگتن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، خورخه آریزا، وزیر خارجه ونزوئلا گفت: وزیر خارجه آمریکا مایک پامپئو به گروهی از کشورهای اقماری دستور داد تا یک بیانیه مداخله جویانه مضحک و پوچ را امضا کنند که از سوی الیوت آبرامز، قانونگذار آمریکایی و با هدف خرابکاری در انتخابات پارلمانی در ونزوئلا تدوین شده است.

آنها به دموکراسی اعتقادی ندارند.

ونزوئلا از یکسری بحران های سیاسی از سال گذشته میلادی آسیب دیده و درگیر آنهاست، وقتی که خوآن گوآیدو، رهبری اپوزیسیون این کشور مجمع ملی ونزوئلا را در دست گرفت و خود را رییس جمهوری موقت خواند تا نیکولاس مادورو، رییس جمهوری این کشور را از قدرت به زیر بکشد.

اوایل روز جمعه، آمریکا، کشورهای اتحادیه اروپا و گروه لیما در بیانیه ای مشترک اعلام کردند که اگر ونزوئلا یک دولت انتقالی جامع تشکیل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراکاس، بیانیه مشترک اتحادیه اروپا-آمریکا را مضحک خواند

کاراکاس، بیانیه مشترک اتحادیه اروپا-آمریکا را مضحک خواند