مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:302020-08-15پزشكي

تولید «سلمان» در سایه «کرونا» ادامه دارد/ بیمه یک ساله عوامل


با استقرار بهداشت یار ثابت و مقیم در تهران و شاهرود، برای عمده عوامل سریال «سلمان فارسی» پرونده پزشکی تشکیل شده و این افراد به صورت مستمر توسط پزشک متخصص، - با استقرار بهداشت یار ثابت و مقیم در تهران و شاهرود، برای عمده عوامل سریال سلمان فارسی پرونده پزشکی تشکیل شده و این افراد به صورت مستمر توسط پزشک متخصص، معاینه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حسین طاهری تهیه کننده سریال بابیان این مطلب گفت: عمده افرادی که به صورت مستمر با سریال سلمان فارسی همکاری می کنند به صورت مستمر معاینه و به مدت یک سال، تحت پوشش بیمه کرونا قرارگرفته اند.

تهیه کننده سریال سلمان فارسی با توجه به تأکید سازمان صداوسیما و ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی مرکز بهداشت و درمان سازمان صداوسیما گفت: نظارت های بهداشتی توسط این مرکز انجام می شود.

وی بر اهمیت سلامت تک تک افراد حاضر در این پروژه فاخر ویژه تاکید کرد و گفت تلاش بر این است تا هر روز افراد حاضر در پروژه بر اساس پروتکل های بهداشتی، کنترل و تب سنجی شوند.

وی گفت این اقدامات در دفتر مرکزی تهران، شهرک سینمایی غزالی، کارگاه ها و محل فیلم برداری و همین طور محل ساخت لوکیشن های شاهرود به طور مستمر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید «سلمان» در سایه «کرونا» ادامه دارد/ بیمه یک ساله عوامل

تولید «سلمان» در سایه «کرونا» ادامه دارد/ بیمه یک ساله عوامل