مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-15ورزشي

سمن ها به قلب روستاهای همدان برده می شوند


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: سازمان های مردم نهاد با محوریت دهیاران به قلب روستاهای همدان برده می شوندچراکه معتقدیم این سازمان ها می توانند کارهای زیادی در روستاها انجام دهند.

- معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان: سمن ها به قلب روستاهای همدان برده می شوند ایسنا/همدان معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: سازمان های مردم نهاد با محوریت دهیاران به قلب روستاهای همدان برده می شوندچراکه معتقدیم این سازمان ها می توانند کارهای زیادی در روستاها انجام دهند.

محرم روزبه در گفت وگو با ایسنا، خدمت به جوانان را افتخار اداره کل ورزش و جوانان دانست و اظهار کرد: تشکل ها یا سازمان های مردم نهاد در واقع سازمان های غیردولتی هستند که در راستای توسعه و ارتقای مشارکت جوانان به وجود آمدند.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان مانند سایر ارگان های دارای تشکل به طور دائم در حال رصد این تشکل ها است، افزود: هم اینک در استان همدان 136 سازمان مردم نهاد فعال در 12 حوزه مختلف مانند هنری، علمی، مهدویت، خانواده، محیط زیست و گردشگری، اعتقادی، کارآفرینی، فضای مجازی، خیریه، آسیب های اجتماعی و حقوق شهروندی ثبت شده و دارای اعتبارنامه کشوری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن ها به قلب روستاهای همدان برده می شوند

سمن ها به قلب روستاهای همدان برده می شوند