مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-15بين الملل

تشکر ویژه نتانیاهو از مصر، عمان و بحرین


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی از مصر، بحرین و عمان به خاطر استقبال از توافق این رژیم و امارات تشکر و قدردانی کرد.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی از مصر، بحرین و عمان به خاطر استقبال از توافق این رژیم و امارات تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه خبری المیادین، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در صفحه اختصاصی خود در توییتر از برخی کشورهای عربی به دلیل استقبال از توافق تل آویو و ابوظبی تشکر و قدردانی کرد.

نتانیاهو در این توییت نوشت: اسراییل از عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر، مان و بحرین به خاطر اعلام حمایت از توافق تاریخی صلح با امارات تشکر و قدردانی می کند.

وی همچنین مدعی شد: این توافق دایره صلح را گسترده تر کرده و برای سراسر منطقه خاورمیانه سود به همراه خواهد داشت! پنجشنبه واشنگتن، ابوظبی و تل آویو طی بیانیه ای مشترک اعلام کردند که با وساطت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، محمد بن زیاد، ولیعهد ابوظبی و بنیامین نتانیاهو به توافق رسیدند که از این به بعد همکاری و روابط مشترک داشته باشند.

به دنبال اعلام این توافق دولت بحرین روز پنجشنبه توافق عادی سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی را تبریک گفته و آن را در چارچوب اقداماتی دانست که فرصت های دستیابی به صلح را در خاورم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر ویژه نتانیاهو از مصر، عمان و بحرین

تشکر ویژه نتانیاهو از مصر، عمان و بحرین