مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:202020-08-14بين الملل

چین: قلدری و یکجانبه گرایی آمریکا محکوم به شکست است


هیئت نمایندگی چین در شورای امنیت با دفاع از تصمیم این کشور مبنی بر مخالفت با قطعنامه تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، به آمریکا یادآوری کرد که هرگونه تلاش برای برتری جویی به بن بست خواهد خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هیئت نمایندگی چین در سازمان ملل با صدور بیانیه ای، موضع نهایی خود درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران و همچنین تهدید آمریکا مبنی بر فعال کردن مکانیسم ماشه را اعلام کرد.

در این بیانیه با اشاره به ناکامی واشنگتن در جلب نظر اعضای شورای امنیت به تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران، می خوانیم: نتیجه رای گیری یک بار دیگر نشان می دهد که یکجانبه گرایی از حمایت برخوردار نیست و قلدری شکست خواهد خورد.

این رای گیری نشان داد که هر گونه تلاشی برای اولویت بخشیدن به منافع خود به جای منافع مشترک جامعه بین المللی، به بن بست می خورد.

هیئت نمایندگی چین در ادامه این بیانیه افزود: اکثر قاطع اعضای شورای امنیت معتقد هستند که باید از برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل، دفاع و آن را اجرا کرد.

بنابراین، آمریکا-که دیگر از طرف های برجام نیست- حق ندارد از شورای امنیت درخواست استناد به مکانیسم ماشه (اسنپ بک) را داشته باشد.

چین در نهایت هشدار داد: در صورتی که آمریکا پافشاری کند، محکوم به شکست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: قلدری و یکجانبه گرایی آمریکا محکوم به شکست است

چین: قلدری و یکجانبه گرایی آمریکا محکوم به شکست است