مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-14ورزشي

15پروژه ورزشی در کهگیلویه آماده بهره برداری است


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه گفت: 15 پروژه ورزشی در هفته دولت و هفته تربیت بدنی در روستاهای شهرستان افتتاح می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه گفت: 15 پروژه ورزشی در هفته دولت و هفته تربیت بدنی در روستاهای شهرستان افتتاح می شود.

رضا نیکویی زاده با بیان اینکه هیأت های ورزشی در رشته های گوناگون فعالیت دارند، افرود: فعالیت های ورزشی با رعایت پروتکل بهداشتی و مصوبه های ستاد مقابله با کرونا انجام می شود.

وی از افتتاح 15 پروژه ورزشی در هفته دولت و تربیت بدنی خبر و اظهارکرد: اعتبار مورد نیاز این پروژه ها از محل استانی، نفت و ارزش افزوده تأمین شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: چمن مصنوعی روستاهای سرماهور، دشت آزادی و قلعه دختر 80 تا 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارند نیکویی زاده با بیان اینکه برای اجرای هر پروژه چمن مصنوعی 500 مییلون تومان در نظر گرفته شد، تصریح کرد: در هفته دولت سه پروژه ورزشی در دشت آزادی و قلعه دختر و یک پروژه در کلایه افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: پروژه های چمن لیرتلخک و ده ملک در سرماهور در هفته تربیت بدنی افتتاح و تحویل جامعه ورزش این روستاها خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15پروژه ورزشی در کهگیلویه آماده بهره برداری است

15پروژه ورزشی در کهگیلویه آماده بهره برداری است