مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:052020-08-14بين الملل

دردسر جدید برای صادرات نفت ونزوئلا


صادرات نفت ونزوئلا که طی یک سال گذشته به دلیل تحریمهای آمریکا به شدت افت کرده، در روزهای اخیر با مشکل کیفیت ضعیف نفت روبه رو شده که باعث به تاخیر افتادن بارگیری در نفتکشها شده است.

- صادرات نفت ونزوئلا که طی یک سال گذشته به دلیل تحریمهای آمریکا به شدت افت کرده، در روزهای اخیر با مشکل کیفیت ضعیف نفت روبه رو شده که باعث به تاخیر افتادن بارگیری در نفتکشها شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسناد داخلی شرکت نفتی دولتی PDVSA که توسط رویترز مشاهده شده است، نشان می دهد تاخیر در پایانه صادراتی اصلی این شرکت به دلیل میزان بیش از حد آب در مخازن و همچنین ناخالصیها و فلزات بوده که باعث شده نفتکشها چندین دفعه بارگیری نفت را متوقف کنند.

روند کند بارگیری به دلیل کیفیت ضعیف نفت خام ضربه دیگری به صادرات نفت ونزوئلا است که در دو ماه گذشته به پایینترین میزان در 80 سال اخیر سقوط کرده است.

رویترز هفته گذشته با استناد به آمار داخلی شرکت PDVSA و برآورد رفینیتیو آیکان خبر داد که صادرات نفت و محصولات نفتی ونزوئلا در ژوییه به 388 هزار و 100 بشکه در روز رسیده است.

صادرات نفت ونزوئلا سالهاست که دچار کاهش شده اما تحریمهایی که آمریکا علیه صنعت نفت و صادرات این کشور وضع کرد به همراه افت تقاضا و گسترش شیوع پاندمی ویروس کرونا، روند افت آن را شتاب بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر جدید برای صادرات نفت ونزوئلا

دردسر جدید برای صادرات نفت ونزوئلا