مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 02:452020-08-14پزشكي

سفری ایمن با حمل ونقل عمومی در دوران کرونایی


در حال حاضر، استفاده از حمل ونقل عمومی با افزایش خطر ابتلا به کروناویروس همراه شده، اما روش هایی برای به حداقل رساندن این خطرات نیز توصیه شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی در حال حاضر، استفاده از حمل ونقل عمومی با افزایش خطر ابتلا به کروناویروس همراه شده، اما روش هایی برای به حداقل رساندن این خطرات نیز توصیه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازترکیش نیوز، اصلی ترین مورد در ابتلا به کووید-19 انتقال ویروس از طریق صحبت، سرفه یا عطسه فرد آلوده است.

به گفته کارشناسان، بهترین راه برای کاهش شیوع عفونت در حمل ونقل عمومی و مکان های سرپوشیده دیگر پوشیدن ماسک و رعایت فاصله فیزیکی دو متر از دیگران است.

سیستم های حمل ونقل در سراسر جهان مسافران را ملزم به پوشیدن ماسک و ترغیب به رعایت فاصله اجتماعی می کنند اما رعایت این مورد در زمان شلوغی مترو و اتوبوس دشوار و گیج کننده است.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) پیشنهاد می کند که در ساعات اوج شلوغی از سفر بین شهری اجتناب کرده و از قرار گرفتن در نقاط شلوغ و توقف در این مکان ها نیز خودداری شود، همچنین از نشستن و قرار گرفتن در مکان علامت گذاری شده برای حفظ رعایت فاصله فیزیکی نیز جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفری ایمن با حمل ونقل عمومی در دوران کرونایی

سفری ایمن با حمل ونقل عمومی در دوران کرونایی