مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 02:452020-08-14ورزشي

روزنه های امید برای بقای بعثت


تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در دیداری حساس و خانگی برابر تیم شهدای زرکان کرج به پیروزی رسید.

- کیومرث لرستانی سرپرست تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به کسب سه امتیاز دیدار برابر حریف کرجی، اظهار کرد: بازیکنان ما در این دیدار عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند و توانستیم با دو گل عباس اژدری و سجادسیاه کمری از سد این تیم قدرتمند عبور کنیم.

وی تصریح کرد: باوجود اینکه بازیکنان شهدای زرکان ار بازیکنان مجرب و کاربلد لیگ هستند و اکثر آنها سابقه حضور در لیگ دسته اول را دارند، اما بازیکنان ما بخوبی در مقابل آنها ظاهر شدند.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه با با ارزشمند خواندن کسب این پیروزی، اظهار کرد: با شکستی که به این تیم کرجی وارد کردیم و با توجه به نتایج دیگر بازیهای این هفته، روزنه هایی از امید برای بقای تیممان داریم.

وی عنوان کرد: تا هفته قبل تیم هایی که در معرض خطر سقوط به لیگ دسته سوم قرار داشتند، سه تیم بود، اما با نتایج کسب شده از بازی های اخیر به چهار تیم افزایش پیدا کرده ایم.

لرستانی یادآورشد: درصورتی که تیم ما بازی هفته آینده برابر ماهشهر را با پیروزی پشت سر بگذراند و نتایج دیگر بازی ها به نفع ما باشد، می توانیم در لیگ باقی بمانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنه های امید برای بقای بعثت

روزنه های امید برای بقای بعثت