مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 22:152020-08-14بين الملل

روسیه: اقدام آمریکا نقض قطعنامه 2231 بود


دولت روسیه در خصوص چرایی رأی منفی خود به قطعنامه ضد ایرانی آمریکا در شورای امنیت به صراحت اعلام کرد که «اقدام آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران ناقض قطعنامه 2231 است».

- دولت روسیه در خصوص چرایی رأی منفی خود به قطعنامه ضد ایرانی آمریکا در شورای امنیت به صراحت اعلام کرد که اقدام آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران ناقض قطعنامه 2231 است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هیأت نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد با اعلام اینکه به قطعنامه شورای امنیت در خصوص تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران که آمریکا آن را پیشنهاد داده بود، رأی منفی داد، در بیانیه ای تأکید کرد: ما همواره با تلاش ها برای تحمیل تحریم های تسلیحاتی علیه ایران از طریق شورای امنیت سازمان ملل مخالفیم در ادامه این بیانیه آمده است: پیشنهاد آمریکا نقض آشکار ضمیمه ب قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد بود که تصریح می کند تنها روش مشروع برای تجدیدنظر در نظام انتقال تسلیحات تصمیم متفق القول کمیسیون مشترک برجام است .

گفتنی است که شورای امنیت سازمان ملل در رأی گیری مجازی خود با کسب 11 رأی ممتنع، دو رأی مخالف و دو رأی موافق نتوانست قطعنامه پیشنهادی آمریکا را که درصدد تمدید تحریم تسلیحاتی ایران برای مدت زمانی نامحدود بود، به تصویب برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: اقدام آمریکا نقض قطعنامه 2231 بود

روسیه: اقدام آمریکا نقض قطعنامه 2231 بود