مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 19:302020-08-14حوادث

4 مصدوم در پی انفجار و حریق در ساختمان چهارطبقه ای در خیابان فخر رازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت 21:13 امروز (جمعه) یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان فخر رازی تقاطع خیابان نظری، - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار و حریق در یک ساختمان چهارطبقه در خیابان فخر رازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت 21:13 امروز (جمعه) یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان فخر رازی تقاطع خیابان نظری، به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشان ها در مدت زمان کمتر از سه دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که در طبقه دوم یک ساختمان چهارطبقه که کاربری نگهداری کاغذ و کتاب داشت، انفجاری رخ داده که موجب آتش سوزی و تخریب بخشی از دیوار ساختمان شده بود.

ملکی گفت: شعله از پنجره ها بیرون می زد و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی داخل ساختمان هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: آتش نشانان همزمان با اطفای حریق بلافاصله جست وجوی این محل را آغاز کردند که سه آقا و یک خانم را که دچار مصدومیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مصدوم در پی انفجار و حریق در ساختمان چهارطبقه ای در خیابان فخر رازی

4 مصدوم در پی انفجار و حریق در ساختمان چهارطبقه ای در خیابان فخر رازی