مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 19:202020-08-14اجتماعي

وزارت آموزش و پرورش با کمبود 300 هزار نیروی انسانی مواجه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا حاجی بابایی رییس فراکسیون فرهنگیان با اعلام خبر تشکیل جلسه این فراکسیون با وزیر آموزش وپرورش گفت: - رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره بررسی راهکار های آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: کمبود واقعی نیروی انسانی در آموزش وپرورش حدود 300 هزار نفر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حمیدرضا حاجی بابایی رییس فراکسیون فرهنگیان با اعلام خبر تشکیل جلسه این فراکسیون با وزیر آموزش وپرورش گفت: در این جلسه در ارتباط با نحوه فعالیت مدارس در سال تحصیلی پیش رو با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا گفت وگو شد.

وی افزود: کیفیت بخشی به آموزش های مجازی و دیجیتالی، زمینه سنجی میزان دسترسی دانش آموزان در اقصی نقاط کشور به آموزش های مجازی و ارائه راهکارهای عملی و جایگزین برای دانش آموزانی که زیرساخت های لازم برای بهره برداری از این آموزش ها را ندارند، به منظور تحقق عدالت آموزشی و تأکید بر حفظ و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی در شرایط بحران کرونا از مهم ترین محورهایی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

حاجی بابایی با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی در آموزش وپرورش گفت: با توجه به این که کمبود واقعی نیروی انسانی در آموزش وپرورش حدود 300 هزار نفر است، در این رابطه نیز از وزیر آموزش وپرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت آموزش و پرورش با کمبود 300 هزار نیروی انسانی مواجه است

وزارت آموزش و پرورش با کمبود 300 هزار نیروی انسانی مواجه است