مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 18:352020-08-14سياسي

خوابی که تعبیر شد


وقتی علت حال عجیب محسن را پرسیدم، با بغض گفت: «آن موقع که برادرت علی شهید نشده بود، فرمانده تیپ بود و به خاطر مسؤولیتم اجازه نمی داد به خط مقدم بروم.

- وقتی علت حال عجیب محسن را پرسیدم، با بغض گفت: آن موقع که برادرت علی شهید نشده بود، فرمانده تیپ بود و به خاطر مسؤولیتم اجازه نمی داد به خط مقدم بروم.

الان هم که فرمانده تیپ شده ام، به هیچ وجه اجازه رفتن به خط رو به من نمی دهند… به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن نورانی در آذر ماه 1342 متولد شد.

در زمان اوج گیری انقلاب اسلامی، مشغول تحصیل در رشته برق در هنرستان بزرگ تهران بود و همراه با مردم در تظاهرات ضد رژیم شاه شرکت می کرد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بعد از ترک تحصیل و گذراندن آموزش عمومی در پادگان امام حسین (ع) راهی مریوان شد و با فعال کردن واحد خمپاره و ادوات سپاه، ضرباتی به گروهک ها وارد کرد.

محسن در زمستان سال 1360 به همراه احمد متوسلیان از مریوان به جنوب کشور منتقل شد و در تشکیل تیپ 27 محمد رسول الله (ص) نقش موثری ایفا کرد.

او و علیرضا ناهیدی با تجهیزات و غنایم به دست آمده درعملیات فتح المبین، یگان ادوات ذوالفقار را در تیپ 27 تشکیل داده و درعملیات بیت المقدس به بهترین نحو نیروهای پیاده عمل کننده درعملیات را پشتیبانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابی که تعبیر شد

خوابی که تعبیر شد