مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 18:302020-08-14سياسي

کسب رتبه نخست گنبدکاووس در امتحانات نهایی پایه دوازدهم


فرماندار گنبدکاووس با اشاره به موفقیت های چند سال اخیر آموزش و پرورش گنبدکاووس، گفت: برای نخستین بار در امتحانات نهایی پایه دوازدهم گنبدکاووس رتبه برتر استان و 43 کشور را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، جلسات شورای آموزش و پرورش در شهرستان گنبدکاووس با هدف توسعه فعالیت های آموزشی و پرورشی و بررسی مشکلات مدارس شهرستان به صورت ماهانه در فرمانداری گنبدکاووس برگزار می شد که به دلیل شیوع بیماری این توفیق اجباری برای ما پدید آمد.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان گنبدکاووس در حوزه وسیله نقلیه به ویژه در مدارس شبانه روزی روستایی دچار مشکل است، اضافه کرد: ما سال گذشته با فروش وسائل نقلیه فرسوده قصد داشتیم 10 خودروی سواری و سه دستگاه خودروی باری سنگین خریداری و حداقل سه خودرو به گنبدکاووس بدهیم که با افزایش ناگهانی قیمت ها این امر محقق نشد.

* لزوم توسعه شاخص های فرهنگی و آموزشی در گنبدکاووس نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور بنده در کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس شورای فرصتی بزرگ برای توسعه امر آموزش در گنبدکاووس است، تصریح کرد: به تازگی نیز به عنوان نماینده ناظر در شورای برنامه ریزی و نظارت بر آموزش و پرورش انتخاب شده ام که امیدوارم بتوانم از این ظرفیت نیز به خوبی برای شهرم بهره بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه نخست گنبدکاووس در امتحانات نهایی پایه دوازدهم

کسب رتبه نخست گنبدکاووس در امتحانات نهایی پایه دوازدهم