مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 18:202020-08-14بين الملل

خط مقاومت و مبارزه با اشغالگری را ادامه می دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (جمعه) در گفت و گوی تلفنی با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس توافق ابوظبی و رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و حمایت همیشگی جمهوری اسلامی .

- رییس دفتر سیاسی حماس در گفت و گوی تلفنی با ظریف درباره توافق امارات و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: خط مقاومت و مبارزه با اشغالگری را ادامه می دهیم و تحت تاثیر اینگونه اقدامات خائنانه قرار نمی گیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (جمعه) در گفت و گوی تلفنی با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس توافق ابوظبی و رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و حمایت همیشگی جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین را مورد تاکید قرار داد.

اسماعیل هنیه نیز در این گفت و گو با قدردانی از مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران برای حمایت از آرمان فلسطین، اظهار داشت: ما به عنوان فلسطین همواره خط مقاومت و مبارزه با اشغالگری را ادامه داده و تحت تاثیر اینگونه اقدامات خائنانه قرار نخواهیم گرفت ولیکن از این خنجری که از پشت بر پیکر مردم فلسطین وارد شد احساس درد می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط مقاومت و مبارزه با اشغالگری را ادامه می دهیم

خط مقاومت و مبارزه با اشغالگری را ادامه می دهیم