مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 18:102020-08-14بين الملل

استقبال ماکرون از پیشنهاد پوتین برای نشست درباره ایران


رییس جمهوری فرانسه برای شرکت در نشست پیشنهادی «ولادیمیر پوتین» همتای روس خود در خصوص تحریم های تسلیحاتی ایران اعلام آمادگی کرد.

- رییس جمهوری فرانسه برای شرکت در نشست پیشنهادی ولادیمیر پوتین همتای روس خود در خصوص تحریم های تسلیحاتی ایران اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهوری فرانسه برای شرکت در نشست پیشنهادی همتای روس خود در خصوص تحریم های تسلیحاتی ایران اعلام آمادگی کرد.

به نقل از روسیا الیوم، کاخ الیزه اعلام کرد که امانوئل ماکرون رییس جمهوری فرانسه برای شرکت در نشست پیشنهادی ولادیمیر پوتین همتای روس خود در خصوص تحریم های تسلیحاتی ایران اعلام آمادگی کرد.

پیش از این، میخاییل اولیانف نماینده دائم روسیه در نهادهای بین المللی در وین اعلام کرد که رییس جمهوری این کشور خواستار برگزاری نشست آنلاین اعضای دائم شورای امنیت، به همراه آلمان و ایران برای بررسی مساله تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه تهران شد.

اولیانوف در توییتی نوشت که دلیل این درخواست، جلوگیری از تقابل های غیرضروری کشورها در شورای امنیت برای مسئله تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران است.

دولت آمریکا روز پنج شنبه قطعنامه پیشنهادی خود برای تمدید تحریم های تسلیحاتی بین المللی علیه ایران به شورای امنیت ارائه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال ماکرون از پیشنهاد پوتین برای نشست درباره ایران

استقبال ماکرون از پیشنهاد پوتین برای نشست درباره ایران