مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 18:052020-08-14بين الملل

اتحادیه اروپا برای تحریم ترکیه به توافق نرسید


یونان در متقاعد کردن اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم علیه ترکیه به دلیل تنش های اخیر در دریای مدیترانه شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یونان روز جمعه نتوانست کشورهای اتحادیه اروپا را برای اعمال تحریم علیه ترکیه متقاعد کند.

بر اساس گزارش رسانه ها، شورای روابط خارجی اتحادیه اروپا همبستگی کامل خود با یونان را ابراز داشت اما درخواست آتن برای تحریم ها علیه ترکیه را بی پاسخ گذاشت.

رسانه های ترکیه ای نوشته اند که درخواست یونان برای اعمال تحریم علیه ترکیه، حمایت کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به همراه نداشته است.

این تحولات در حالی روی می دهد که یک منبع یونانی روز جمعه گفت، یک ناو جنگی یونانی در دریای مدیترانه با یک کشتی جنگی متعلق به ترکیه دچار درگیری جزیی شده است.

(جزییات بیشتر ) به نوشته خبرگزاری رویترز به نقل از منبعی در وزارت دفاع یونان گفت، این دو کشتی جنگی به طور تصادفی در شرق مدیترانه با یکدیگر درگیر شدند.

نزاع طولانی مدت دریایی بین ترکیه و یونان این هفته بعد از آن تشدید شد که آنکارا کشتی اکتشافی اروچ رییس را به آب هایی فرستاد که یونان هم درباره آن ها ادعای مالکیت دارد.

اتحادیه اروپا  چندی قبل اعلام کرد که طرح ترکیه برای انجام حفاری برای جستجوی نفت و گاز در سواحل قبرس نگرانی بسیار در این منطقه را موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا برای تحریم ترکیه به توافق نرسید

اتحادیه اروپا برای تحریم ترکیه به توافق نرسید