مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 17:552020-08-14اجتماعي

آموزش و پرورش شاکله فرهنگ هر جامعه ای را می سازد


مدیر گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ با بیان اینکه آموزش و پرورش شاکله فرهنگی هر جامعه ای را می سازد، گفت: هر چقدر در راستای اهداف آموزشی و پرورشی این دانش آموزان برنامه ریزی شود نتایج آن در آینده نصیب فرهنگ ایران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، مرتضی صداقت گو مدیر گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ روز گذشته در بازدید از سی و هشتمین دوره مسابقات دانش آموزان برگزیده سراسر کشور در آموزشگاه شهید غیوری شهرری با اشاره به اینکه در این جشنواره در آموزش و پرورش برای نسلی تلاش می کنند که شاکله فرهنگ و هنر و ادبیات آینده جامعه در دست این نسل است، اظهار کرد : تربیت نسلی با نشاط، شاداب و خوش ذوق کاری است ارزشمند که در آینده آثار خود را نشان می دهد.

وی با اشاره  به گستردگی سطح جشنواره و بالا بودن تعداد شرکت کنندگان و آثار ارسال شده ، ادامه داد: این جشنواره هم چون اسم آن که جشنواره فرهنگی هنری فردا است با افق های بسیار بلند به جامعه نگاه می کند و همگام با شکوه ایران بزرگ دانش آموزان از سراسر کشور در آن شرکت دارند.

مدیر گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع بیماری کرونا که این روزها جامعه جهانی را در بر گرفته است، افزود: در روزهایی که جشنواره های بزرگ در دنیا با تعطیلی روبه رو شده اند و بسیاری از المپیادها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش شاکله فرهنگ هر جامعه ای را می سازد

آموزش و پرورش شاکله فرهنگ هر جامعه ای را می سازد