مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 17:252020-08-14سياسي

ابتلای 6 خبرنگار ایلامی به کرونا ویروس/ مشکلات خانه مطبوعات در سطح مرکز مطرح می شود


ابتلای 6 خبرنگار ایلامی به کرونا در راستای انجام وظایف کاری نشان از مهم بودن نقش آنان در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ایلام، سامی شهبازی رییس خانه مطبوعات استان در بازدید از خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: نامگذاری روز 17 مرداد به نام خبرنگار در اصل روز گرامیداشت شهید است، زیرا شهدا مانند رسانه با جانفشانی، پیام های متفاوتی به دنیای پیرامون ارسال کردند، به طوری که الان با گذشت چندین سال از پایان جنگ دفاع مقدس همچنان رشادت های این عزیزان در دنیا زبان زد عام و خاص است.

وی افزود: مهم ترین ویژگی های خبرنگاران استان این است که با عشق، ذوق و علاقه فوق العاده در تمامی عرصه ها پای کار هستند، در انتخابات اخیر خانه مطبوعات اصحاب رسانه با مشارکت بالای 80 درصد رتبه اول در کشور شد، که این امر مهم در شرایط کنونی نشان از بلوغ فکری، فهم و شعور رسانه ها است.

     رییس خانه مطبوعات استان، اظهار کرد: عملکرد مثبت رسانه های مکتوب، برخط، خبرگزاری ها، مدیران کانال های مجازی و غیره سبب ایجاد آرامش مردم می شود؛ بنابراین این امر مهم باید بیشتر از گذشته تقویت شود.

ابتلای 6 خبرنگار ایلامی به در راستای انجام وظایف کاری نشان از مهم بودن نقش آنان در جامعه است، اصحاب رسانه با شیوع این ویروس با حضور در بین مردم و کادر پزشکی، با ایفای نقش خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 6 خبرنگار ایلامی به کرونا ویروس/ مشکلات خانه مطبوعات در سطح مرکز مطرح می شود

ابتلای 6 خبرنگار ایلامی به کرونا ویروس/ مشکلات خانه مطبوعات در سطح مرکز مطرح می شود