مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 17:202020-08-14سياسي

راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به مشکلات تولید در شاهرود


شعبه ویژه رسیدگی در راستای رفع مشکلات و حمایت از واحدهای تولیدی و همچنین تحقق شعار سال، در شهرستان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری شامگاه جمعه در دیدار با رییس کل دادگستری استان سمنان به میزبانی فرمانداری شاهرود ضمن بیان اینکه راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به مشکلات تولید در شاهرود در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: ستاد رفع موانع تولید و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی با حضور مسئولان اجرایی و قضایی می توان شاهد رقم خوردن این اقدام بود.

وی با بیان اینکه راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی در راستای رفع مشکلات و حمایت از واحدهای تولیدی شاهرود می تواند در تحقق شعار سال نیز اهمیت داشته باشد، افزود: راه اندازی بنگاه های راکد و افزایش ظرفیت تولید و ایجاد اشتغال از جمله مزایای این شعبه است.

فرماندار شاهرود با اشاره به نقش اثر بخش دستگاه قضایی در تحقق شعار سال 99 بیان کرد: تأمل، همراهی و همکاری مجموعه های اداری و قضایی و اعضا شورای تأمین شهرستان در احساس و ایجاد امنیت و ایجاد امید در مردم و انسجام سیاسی و اداری و پیشبرد اهداف نظام در شهرستان بسیار مؤثر و مفید بوده است.

رییس کل جدید دادگستری استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه سطح تعامل و همکاری بین بخشی و مبارزه با فساد دارای اهمیت است، بیان کرد: بازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به مشکلات تولید در شاهرود

راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به مشکلات تولید در شاهرود