مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 14:102020-08-14اقتصادي

پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد استان از پرداخت اجاره بها به مددجویان مستاجر خبر داد و گفت: این نهاد هرساله کمک هزینه اجاره مسکن تا سقف300 هزار تومان به خانوارهای مددجوی تحت حمایت خود پرداخت می کند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد استان از پرداخت اجاره بها به مددجویان مستاجر خبر داد و گفت: این نهاد هرساله کمک هزینه اجاره مسکن تا سقف300 هزار تومان به خانوارهای مددجوی تحت حمایت خود پرداخت می کند.

مجید الهی راد افزود: در سال گذشته 450 خانوار مددجوی مستاجر از خدمت اجاره بها بهره مند شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، وی با اشاره به این که هم اکنون 800 خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد مستأجر هستند ، اظهار کرد: سال گذشته کمیته امداد استان یک میلیارد و 780 میلیون ریال به 455 مددجوی فاقد منزل مسکونی ساکن در منازل استیجاری پرداخت کرده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری 65 هزار و 534 مورد درخواست ثبت شده است که از این تعداد حدود هزار و 140 مورد در حوزه مسکن بوده است.

الهی راد با اشاره به شرایط سخت خانوارهای مستاجر برای تامین هزینه ها و اجاره مسکن در سال جاری گفت: کمیته امداد امسال نیز به صورت بلاعوض و یا در قالب وام های قرض الحسنه به این خانوارها کمک اعطا می کند که امیدوار هستیم نیکوکاران همانند هر سال یاری گر این نهاد در تامین هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی