مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 13:102020-08-14سياسي

رعایت پروتکل های بهداشتی برای همه افراد ضروری است


برگزاری مراسم و عزاداری برای امام حسین(ع) جزو مستحبات موکد است ولی این نباید مانع رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی باشد و همه نسبت به رعایت دستورالعمل ها موظف هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام حبیب اله شاهسون ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سورشجان با تاکید بر رعایت آداب اجتماعی، گفت: امروز دین اسلام و حضرت حجت(عج) به افرادی نیاز دارد که با تقوا باشند و این تقوا در رفتار اجتماعی آنان هم روشن باشد.

امام جمعه سورشجان با اشاره به سالروز مباهله نسبت به رویداد این روز یادآوری کرد: در این روز پیامبر(ص) برای اثبات حقانیت خود با اهل بیت برای مباهله از خانه بیرون رفت و چون دشمنانش حقانیت رسول خدا(ص) را می دانستند تسلیم شدند و از موضع خود کوتاه آمدند؛ این روز برای اسلام عزیز است و آدابی هم برای این روز سفارش شده است.

وی با اشاره به بخشیدن انگشتر توسط حضرت علی(ع) در رکوع نماز در چنین روزی، توضیح داد: بخشیدن و انفاق در راه خدا باید به سبک حضرت امیر(ع) باشد که به خاطر یک کار خیری که در دل شب به صورت ناشناس انجام داد خداوند 18 آیه از سوره دهر را به این حرکت اختصاص داد و علت آن هم اخلاص حضرت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی برای همه افراد ضروری است

رعایت پروتکل های بهداشتی برای همه افراد ضروری است