مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 13:102020-08-14اجتماعي

بررسی نحوه فعالیت مدارس در سال تحصیلی پیش رو


رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس از بررسی نحوه فعالیت مدارس در سال تحصیلی پیش رو در نشست این فراکسیون با وزیر آموزش و پرورش و تاکید بر حفظ و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی در شرایط بحران کرونا خبر داد.

- رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس از بررسی نحوه فعالیت مدارس در سال تحصیلی پیش رو در نشست این فراکسیون با وزیر آموزش و پرورش و تاکید بر حفظ و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی در شرایط بحران کرونا خبر داد.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت وگو با ایسنا از تشکیل جلسه فراکسیون فرهنگیان با وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: در این جلسه در ارتباط با نحوه فعالیت مدارس در سال تحصیلی پیش رو با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا بحث و گفت وگو شد.

وی افزود: کیفیت بخشی به آموزش های مجازی و دیجیتالی، زمینه سنجی میزان دسترسی دانش آموزان در اقصی نقاط کشور به آموزش های مجازی و ارائه راهکارهای عملی و جایگزین برای دانش آموزانی که زیرساخت های لازم برای بهره برداری از این آموزش ها را ندارند، به منظور تحقق عدالت آموزشی و تاکید بر حفظ و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی در شرایط بحران کرونا از مهم ترین محورهایی بود که در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

حاجی بابایی با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی در آموزش و پرورش گفت: با توجه به این که کمبود واقعی نیروی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نحوه فعالیت مدارس در سال تحصیلی پیش رو

بررسی نحوه فعالیت مدارس در سال تحصیلی پیش رو