مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-14سياسي

فرمانده کل ارتش از فرماندهی کل قوا قدردانی کرد


در پی تصویب اعطای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی(ع) از سوی فرمانده کل قوا، فرمانده کل ارتش طی پیامی از ایشان قدردانی کرد.

- در پی تصویب اعطای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی(ع) از سوی فرمانده کل قوا، فرمانده کل ارتش طی پیامی از ایشان قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم محضر مبارک مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) با سلام و تحیات، به استحضار می رساند: عنایت ویژه و لطف بزرگوارانه آن امام عظیم الشأن در تصویب اعطای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی(علیه السلام) با حضور حماسی دانشجویان و فرماندهان این دانشگاه ابلاغ شد و شور و شعف زایدالوصفی در ارتش انقلابی ایجاد کرد.

این افتخار جاودانه، جلوه های تابناکی از اراده راسخ ارتشیان مقتدر در پرتو گوهر درخشان ولایت، برای تداوم راه شهیدان و پایداری در جبهه مقاومت آفرید و موجب مسرّت، امید و درخشش بیشتر مسیر نورانی جهاد فی سبیل الله شد.

ابراز خشنودی رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، اشتیاق و استقبال پیشکسوتان، خانواده معظم شهدا و برخی از اقشار جامعه، نشانه های روشنی از اخلاص، ایثار، تعهد و وفاداری آحاد ارتش و ملت انقلابی به آن رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل ارتش از فرماندهی کل قوا قدردانی کرد

فرمانده کل ارتش از فرماندهی کل قوا قدردانی کرد