مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-14سياسي

رزمایش اهدای خون در تهران برگزار می شود


بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان تهران به منظور کمک به جامعه کرونا زده و تشویق اقشار مختلف جامعه برای حضور در این امر مقدس اقدام به برگزاری رزمایش اهدای خون می نماید.

- ایسنا/تهران بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان تهران به منظور کمک به جامعه کرونا زده و تشویق اقشار مختلف جامعه برای حضور در این امر مقدس اقدام به برگزاری رزمایش اهدای خون می نماید.

کتاب انقلاب اسلامی پر است از برگ های زرینی که توسط بسیجیان و سربازان جان بر کف هر روز با مجاهدتها و ایثارگری های خود بر آن می افزایند ، اگر پاسداران دیروز در صحنه های دفاع از انقلاب د مقابل رژیم بعث عراق و سپس در صحنه های مقاومت با خون خود از کیان این نظام مقدس محافظت نمودند امروز نیز در عرصه دفاع از سلامت جامعه و مقابله با ویروس منحوس کرونا آماده ایثار مال و اهدای خون خود برای کمک به بیماران گرفتار شده به این بیماری می باشند تا قول امام راحل را که باید در همه صحنه ها حاضر و آماده باشند اثبات نمایند و افتخاری دیگر در کتاب کهنسال انقلاب بیفزایند.

از همین حیث منوچهر سالاروند معاون روابط عمومی سپاه استان تهران پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام نیاز سازمان انتقال خون به همه گروه های خونی از اجرای رزمایش اهدای خون به بیماران نیازمند و گرفتار ویروس کرونا توسط سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش اهدای خون در تهران برگزار می شود

رزمایش اهدای خون در تهران برگزار می شود