مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-14سياسي

امام جمعه آستارا: عزاداران حسینی الگوی رعایت پروتکل های بهداشتی باشند


امام جمعه آستارا در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر گفت: عزاداران حسینی(ع) الگوی رعایت پروتکل های بهداشتی برای جامعه باشند.

- امام جمعه آستارا در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر گفت: عزاداران حسینی(ع) الگوی رعایت پروتکل های بهداشتی برای جامعه باشند.

امام جمعه آستارا گفت: عزاداران حسینی (ع) با جدی گرفتن فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در آیین های سوگواری محرم، الگوی رعایت پروتکل های بهداشتی برای جامعه باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه در مصلای آستارا اظهار کرد: امسال عزاداری ماه محرم با سال های گذشته متفاوت خواهد بود و هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های بسیج، به اجرای پروتکل های بهداشتی مد نظر ستاد ملی مقابله با کرونا نظارت خواهند کرد.

وی بیان کرد: اولویت اجرای برنامه های عزاداری در فضای باز مساجد است و برنامه ها بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت یک و نیم ساعت برگزار خواهد شد و راه اندازی دسته عزاداری و طبل و سنج ممنوع است.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع کرونا نباید مجالس عروسی و ترحیم برگزار شود و مردم و مسئولان امر در این خصوص همکاری و نظارت لازم را اعمال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه آستارا: عزاداران حسینی الگوی رعایت پروتکل های بهداشتی باشند

امام جمعه آستارا: عزاداران حسینی الگوی رعایت پروتکل های بهداشتی باشند